شرایط و قوانین شینا
” کاربر گرامی ” لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی shinafashion.ir به دقت ملاحظه فرمایید. در صورت استفاده از این وبسایت شرایط و ضوابط وبسایت را قبول کردهاید و در غیر این صورت از سایت استفاده نکنید.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام یا فرم ثبت سفارش درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شینا اقدام کند، همچنین از آنجا که شینا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
شرایط عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای شینا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای شینا در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
1- تمامی محصولات شینا با دقت و حساسیت بالایی اصالتا در مجموعه شینا طراحی و تولید شدهاند.
2- محصولات با ضمانت کیفیت بستهبندی میشوند.
3- در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از دریافت محصول، از طریق پشتیبانی وب سایت یا دایرکت صفحه اینستاگرام شینا (shinafashion.ir) و شماره های تماس در ارتباط باشید.
4- تحویل تهران با باربری◀️5 الی 10 روز کاری
سایر استانها با پست◀️10 الی 15روز کاری
5- مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود .
6- مشتری از طریق شماره تلفن همراه خود کدگذاری شده و مسئولیت هرخرید مشتری با مالک خط تلفن همراهی است که هنگام سفارش خدمات به فروشگاه اعلام شده است.
7- هر گونه تایید سفارش از طریق یک حساب کاربری به منزله تایید توسط مشتری میباشد لذا در حفظ اطلاعات ورود به حساب کاربری دقت فرمایید. لازم به ذکر است امکان ویرایش کلیه اطلاعات شخصی در پروفایل توسط مشتریان شینا وجود دارد.
8- فروشگاه حق دارد در هر زمان و بدون اعلام قبلی، ارائه خدمات به هریک از مشتریان خود را متوقف نماید.
9- فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
10- مشتری به صراحت درک و توافق مینماید که فروشگاه هیچگونه تعهدی در قبال خسارت های مستقیم، غیرمستقیم، ضمنی و خاص استفاده از خدمات ارائهشده و یا ناتوانی مشتری در استفاده از خدمات ارائهشده ندارد.
11- کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای این سایت متشکل از متن، ویدئو، فایل صوتی، مجموعه دادهها، گرافیک، آرمها، آیکونها و هرنرمافزار “سایت” متعلق به سایت shinafashion.ir میباشد.
12- شینا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
شینا متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت شینا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
13- جهت رعایت حریم شخصی مشتریان، ارسال پیامک یا ایمیل توسط وبسایت صرفا جهت اطلاعرسانی سفارشات انجام میگیرد و اطلاعرسانی در موارد دیگر مانند اخبار جدید، محصولات جدید، تخفیفات و … صرفا به درخواست کاربران محترم اجرا خواهد شد.
شینا حق ویرایش نقدها و نظرات ارسالی توسط مشتریان محترم را پیش از انتشار در وبسایت برای خود محفوظ میدارد و در صورت مشاهده محتواهای غیراخلاقی، غیرقانونی یا مجرمانه اقدام به عدم انتشار یا پیگرد قانونی مینماید.
14– روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هرهفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در شینا در طول ۲۴ ساعت پردازش میشود و ارسال میگردد.
15– در صورت بروز هرگونه مشکل در قسمت پردازش نهایی مبلغ خریدار طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری آینده به خریدار بازگشت داده میشود.
16– شینا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبتشده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هردلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای شینا محفوظ است.
17 – کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
18– شینا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است گت تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
19- وبسایت شینا هیچگونه مسؤلیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت شینا تحت هیچ شرایطی مسؤلیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و… باشد بر عهده ندارد.
20– شینا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق فرم ارتباط با شینا، در میان بگذارید.
21- ارسال کالا در محدوده شهر تهران و خارج از تهران توسط سرویسهای باربری انجام میگیرد.
22- پرداخت هزینه ارسال به عهده مشتریان محترم و در زمان تحویل کالا میباشد.
23- شینا همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات در کنار کنترل کیفی محصولات، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شینا تنها در صورت تایید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
24- لطفا جزئیات سبد خرید خود را پیش از نهایی نمودن و پرداخت با توجه توضیحات صفحه محصول و جدول سایزبندی به دقت بررسی فرمایید. با توجه به محدودیت موجودی انبار، امکان تعویض و مرجوعی نمیباشد.
25- جهت ثبت نقطه نظرات و شکایات از طریق ارتباط با شینا، با ما در ارتباط باشید. در صورت بروز هرگونه مشکلی نیز میتوانید در زمان عدم دسترسی وبسایت از طریق دایرکت اینستاگرام شینافشن به آدرس shinafashion.ir در ارتباط باشید.
26- انجام و تکمیل فرآیند خرید از فروشگاه اینترنتی شینا به منزله پذیرش کلیه موارد فوق بوده و مسئولیت تخلف از آنها بر عهده خریدار محترم میباشد.